Anatolien Rejser

Rejsebureau, København

2,0/10
#18
Lisbeth S. Jensen
2 bedømmelser
09.09.2009

Jeg har lige som mange af jer andre penge til gode hos Anatolien Rejser.. Kun Fly.. Da jeg ringede blev jeg henstillede til deres hjemmeside hvor der står at selvskabet forpligter sig til at enten betale pengene retur eller skaffe en ny afgang.. Men gæt engang dette er aldrig sket.. Og vi måtte selv finde hjem efter at man 12 timer før afgang finder ud af at den er aflyst.. Vi har også sendt sagen til advokat.. Hende som er med i kontant programmet den 11. november 2008.. Og venter svar..

Jeg kender tilfældigvis en af dem der var ansat [..] i Anatolien rejser som fortæller at politiet er igang med efterforskning men som også fortæller at dette vil tage tid.. Så jeg sætter min lid til at politiet [..]. Pengene tror jeg ikke længer på at vi får men synes bare at det er til grin hvis han får lov til at starte op endnu engang.. Som han her gjort 2 gange før.. Han var jo også med i Sultan Rejser da de gik konkurs.. Og nu Anatolien Rejser..

[..]

Endvider kan der så fortælles at billeterner er blevet solgt mens firmaet viste at flyene var aflyst.. Så de har snydt os GROFT.

19
9
Del | Svar | Rapportér
#17
Leif Midtgaard
2 bedømmelser
21.04.2009
23
10
Del | Svar | Rapportér
#16
Eric Skovsgaard
2 bedømmelser
23.02.2009

Kun Fly=Anatolien rejser [..]. Vi har dummet os tre gange: Første-eneste-sidste. Vi havde bestilt fem sæder til udrejse i september 2008. Vi fik bekræftelse med dag og kl.slæt - og betalte! Tre dage før take off (mandag) fik vi besked på, at flyet var aflyst. Vi kunne rejse den planlagte dag på et senere tidspunkt med et andet selskab, hvis vi gav besked senest dagen efter. Mandag kl. 16 oplyste vi pr. mail, at vi kunne rejse som foreslået. Da vi ingen bekræftelse fik, kontaktede vi Kun Fly den eftefølgende dag kl. 11. Nu fik vi at vide, at man ikke havde læst mailen, og derfor var der ingen pladser mere, men vi skulle nok få vores penge tilbage med det samme! Vi fik derefter pladser til i et andet selskab til udrejsen. Men hvor tror læseren, at pengene er henne? Vi har lige gjort papirerne klar til en politianmeldelse for bedrageri. Jeg har hørt, at en advokat samler mange af disse uregelmæssigheder omkring Anatolien rejser. Er der nogen, der ved, hvem denne advokat er?

26
10
Del | Svar | Rapportér
#15
Gitte Bertelsen
1 bedømmelse
05.02.2009

Jeg har stadigvæk ikke fået mine penge retur for en rejse hvor de aflyste flyet 2 gange, efter mange gange hvor jeg har kontaktet dem via telefon eller e-Mail men uden held, deres telefon er optaget 24 timer i døgnet, en enkelt gang kom jeg til at tale med en medarbejder som lovede at jeg ville få mine penge tilbage sidst i oktober 2008 (rejsen blev købt i august 2008 og afrejsen var også i samme måned) men jeg har aldrig set en krone, så de penge er bare væk

30
11
Del | Svar | Rapportér
#14
Lisbeth S. Jensen
2 bedømmelser
03.02.2009

Vi har stadigvaek ikke modtaget de penge som selvskabet skylder os efter at have efterladt os i Antalya Lufthavn uden forklaring på hvorfor flyet var aflyst... hvilket vi først fik at vide 2 timer inden afrejse.

24
12
Del | Svar | Rapportér
#13
Frank Lesemann
1 bedømmelse
02.01.2009

Aflyste afgang dagen før

33
6
Del | Svar | Rapportér
#12
Nicoline Dombernowsky
1 bedømmelse
19.12.2008

Rejs aldrig med dem!!!!

32
20
Del | Svar | Rapportér
#11
Vinnie Friborg Volsmann
1 bedømmelse
09.12.2008

Undertegnede købte en rejse fra hjemmesiden "KunFly" for ca. 3 uger siden.

Jeg skulle flyve til Tyrkiet på søndag og retur d.21 december.

Jeg fik ganske vist et rejsebevis, da jeg havde betalt. men, der stod ingen afgangstider/ankomsttider på mit rejsebevis.

Derfor begyndte jeg at kontakte firmaet. De svarede ikke på telefonopkald - ligesom de heller ikke besvarede mine mails.

I går fik jeg så den ide, at skrive til Billund lufthavn om der overhovedet var afgange eller ankomster på ovennævnte datoer og med det selskab "KunFly" benytter sig af.

Det viste sig, at det er der ikke!

Jeg skrev nu en mail til "KunFly" hvor jeg meddelte dem, at jeg ville politianmelde dem, ligesom jeg ville give dem alt den negative omtale jeg kunne.

I dag fik jeg så en mail fra dem - første livstegn siden mit mangelfulde rejsebevis. De ville gerne have mit kontonummer så de kunne tilbageføre mine penge. Den har mange andre kunder hørt før mig - for på den mail jeg fik i dag - fremgik det for første gang at det faktisk er Anatolien rejser jeg har handlet med.

KunFly = Anatolien.
Det kunne jeg godt tænke mig at alle vidste!!

27
10
Del | Svar | Rapportér
#10
Keld Simony
1 bedømmelse
20.11.2008

vi er kede af at anatolien har proplemer vi rejste med dem i år 2007, 4 gange uden problemer

27
11
Del | Svar | Rapportér
#9
Mette Mortensen
1 bedømmelse
14.11.2008

Jeg bestilte en rejse gennem kunfly.dk og anede ikke, at det i virkeligheden var Anatolien Rejser, jeg havde booket hos. Det blev aflyst dagen inden jeg skulle afsted. Den 11. august. Jeg har stadig ikke set pengene retur. Og jeg har været i kontakt med firmaet ca. 20 gange. Hver gang er der lige noget i vejen.

Jeg ringede igen i dag - og nu er udbetalingen af pengene udsat til 1. december. Der var lige noget med noget revision. Men de har skam pengene bedyrede de mig.

Anatolien Rejser er en synkende skude. Det erkendte selv den medarbejder jeg talte med.

Hold jer laaaaangt væk. Jeg har vinket farvel til pengene.

33
11
Del | Svar | Rapportér
#8
Thomas Hansen
2 bedømmelser
11.11.2008
14
17
Del | Svar | Rapportér
#7
Niels C. Nielsen
1 bedømmelse
06.11.2008

Efter at have set Basta´s udsendelse kunne jeg ikke drømme om, at have med dette [..]foretagende at gøre.

Det var ellers tæt på en booking

11
11
Del | Svar | Rapportér
#6
René Christensen
1 bedømmelse
06.11.2008
 

Anja Rosbæk - Du arbejder tilfældigvis ikke for firmaet? Efter basta's udsendelse her til aften d. 6/11/08 så kunne man mistænkes til at tro det.

11
12
Del | Svar | Rapportér
#5
Elsebeth Buxbom
1 bedømmelse
29.10.2008

Under al kritik annullerer uden videre forudbestilte og betalte rejser. De fortjener i virkeligheden - point

7
9
Del | Svar | Rapportér
#4
Kim Holm
1 bedømmelse
18.10.2008

[..] vi skulle hjem fra en ellers god ferie i tyrkiet , men vores fly blev aflyst , så vi fik en ny tid og dato , men inden der var gået en hel dag , blev også dette fly aflyst . vi tog ind på deres kontor igen i alanya og der fik vi bare denne besked : i må selv finde en måde at komme hjem på ; fordi vi fllyver ikke i øjeblikket ; og at vi ville få vores penge retur inden en uge ; nu er der gået over 2 måneder og vi har stadigvæk ikke set en øre fra anatolien-rejser : de svarere ikke på de mails jeg har sendt til dem , kommer man igennem p.r. telefon får man bare en sluder for en slader om at de har travlt med mere. jeg ved der er mange der står i samme situtation som os ; der burde gøres noget ; anatolien-rejser er en dårlig reklame mod andre rejse selvskaber.

10
13
Del | Svar | Rapportér
#3
Dorthe Guldfeldt
2 bedømmelser
23.09.2008

Hos Anatolien Rejser har jeg fået den værste behandling nogensinde og de skylder mig stadig penge, men betaler bare ikke. For det første blev udrejsen rykket og herefter blev hjemrejsen udsat 3 dage, ydermere blev det over Billund, vel at mærke i højsæson. Det værste var dog at de "glemte" at samle os op med bussen, trods vi betalte transfer. Da jeg kontaktede kontoret, bad de os tage en taxa, som de ville stå i lufthavnen og betale. De nægtede at betale i lufthavnen. Senere har jeg båndet en samtale med ejeren [..], hvor han lover at betale, men der sker intet. Giver en sludder for en sladder når der rykkes og samtidig er ejeren [..] på det seneste gået helt amok og truer mig, da jeg skriver dårligt om hans [..] foretagende. Mine forældre fik aflyst deres rejse, men har ikke fået pengene retur trods det er 2 mdr. siden. Rejs ALDRIG med Anatolien.

9
9
Del | Svar | Rapportér
#2
Dorthe Guldfeldt
2 bedømmelser
05.09.2008
 

Har rejst med Anatolien Rejser mange gange og har ofte fået ændret flytider, men det har dog været til at leve med.

Her sidste gang blev udrejsen udsat flere dage og kom tilmed til at foregå over Billund selvom det ikke er uden for sæson. Havde betalt transfer mellem lufthavn og feriested, men blev ikke samlet op. Da jeg så ringede til selskabet fik jeg besked på at skynde mig i lufthavnen med en taxa, som de ville betale. Det har de ikke gjort og reagerer ikke på skriftlige henvendelser. Når man ringer og får fat i nogen efter 30-50 minutters ventetid får man en sludder for en sladder - ingen penge retur.

Mine forældre fik aflyst deres rejse og har her 5 uger efter ikke set en krone

6
8
Del | Svar | Rapportér
#1
Anja Rosbæk
1 bedømmelse
05.08.2008

Jeg har flere gange rejst med Anatolien Rejser og fik hver gang meget mere for pengene end da jeg fx rejste til Kos med Apollo, som nærmest var ligeglad, så længe man nu var taget afsted. Hotellerne er som det vigtigste altid over middel og overrasker positivt...

12
30
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Anatolien Rejser til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Anatolien Rejser det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.