Diverse, Herlev
BNS og Torkil Laursen A/S står for renoveringen i den bebyggelse jeg bor i, og det er vi mange beboere der er rigtigt kede af.
Ubehøvlede grove håndværkere, og total mangel på koordination præger det her projekt!
Vi har fået to telefonnumre vi kan ringe på, på forskellige tidspunkter. På det ene nummer sidder en dame, der ikke ved noget om noget, ikke kan hjælpe med noget og hver gang henviser til det andet nummer, lægger man besked på telefonsvareren, bliver der ikke ringet tilbage.
På dette andet nummer er der ikke telefonsvarer og telefonen bliver næsten aldrig taget. Jeg har ringet dertil omkring 30 gange, og er kommet igennem 5 gange!
De gange jeg er kommet igennem og har spurgt om de vil sende nogen op for at lave det færdigt de er begyndt på, har jeg hver gang fået at vide at de kommer i dag eller i morgen, men det er der har ikke kommet nogen før flere dage senere!
Der er en udpræget mangel på kommunikation, så malerne kommer før tømrerne er færdige, osv. osv.
Grundet den manglende kommunikation, kommer der nogen og arbejder en time eller to den ene dag, så går der tre-fire dage (eller mere end en uge) før der kommer nogle andre, og videre i den dur!
De spurgte om de måtte komme og arbejde i min lejlighed kl. 7:30 istedet for kl. 8:00 som var den aftalte tid. Jeg sagde nej, og alligevel kom de mellem kl. 7:30 og 7:45 6 dage på de første 2 uger. Og da de banker på og straks sætter nøglen i døren, står man i badet eller lignende når der pludseligt står en håndværker i lejligheden.
Oven i købet blev de sure og brokkede sig, når jeg bad dem gå igen, og en af dem var så fræk at han begyndte at skælde mig ud og påstå at klokken ikke var 7:35, men 7:45! Uret på min PC går altså rigtigt!
Tømrerne "glemte" at sætte emhætten fast og sætte et skab op da de var færdige, og der gik 14 dage før det blev ordnet!
Blikkenslagerne skruede ikke amaturerne ordenligt fast, så de snurrede rundt når man tændte for vandet!
Vaskemaskinen blev sluttet til det forkerte afløb [..] og da han endeligt fik sat det rigtigt op, havde han ikke taget en "prop" ud der hvor han sluttede det til, så vandet kunne ikke løbe ud!
Han brokkede sig også over at vaskemaskinen ikke kunne komme af med vandet, fordi det "nok var mig der havde ødelagt vaskemaskinen da jeg bar den op" og da han efter tre dages bøvl opdagede hans egen fejl, skulle jeg lige have en sur bemærkning da han gik!
[..]
Del dine oplevelser og erfaringer med B. Nygaard Sørensen til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give B. Nygaard Sørensen det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.