Brasseriet Gilleleje Havn

Restaurant, Gilleleje

6,8/10
#4
Sanni Madsen
2 bedømmelser
24.05.2012

Vi var 3 personer oppe og ville have en hyggelig aften.

2 af os bestiller en 300 g tournedou, og 1, en rib eye. Da vi har ventet i 45 min. kommer maden omsider. Tjeneren fortæller, at kokken har glemt at læse, så vi får en 200 g tournedou, og vil yderligere få en 150 g. Ok..

Da vi tager den første bid, er vi begge enige om at det smager meget underligt, og vi skærer dem begge midt over, og vi mødes af en lugt så fæl, og må selv hente tjeneren får at få dem fjernet pga. lugten. Kødet var helt tydeligt fordærvet. Tjeneren tilbyder vi kan få en rib eye, men vi har mistet appetit og tillid, så takker nej. Han fortæller dog også, at nogle andre gæster også skulle have haft kød fra denne mørbrad, og har bedt kokken om at finde en anden til dem.

Da rib eyen er ok, er må min søster sidde og spise alene, mens vi andre må sidde og vente.. ikke specielt hyggeligt, for hende..

Da vi skal gå, bliver vi opkrævet for rib eye, og drikkevarer, 2 cola og et glas rødvin.

Det er helt uacceptabelt. Han burde have annuleret regningen, som kompensation for denne meget dårlige oplevelse.

Det er 1. og sidste gang vi sætter vores ben der.

Dette skrev vi i Brasseriets gæstebog på deres hjemmeside, og blev efterfølgene kontaktet pr. mail, hvor de beklagede meget og tilbød at refundere beløbet og tilbød en ny middag på deres regning.

Fair nok, det takkede vi ja til.. Men nu har de fjernet dette indlæg, hvilket jeg finder meget upassende.

Havde nu også undret mig over der kun var glade og positive indlæg, men tænkte nu ikke mere over det.

Men nu forstår jeg jo, hvordan det hænger sammen. Hvis man ikke kan stå ved de fejl man laver og men kun vise det positive, så er den gæstebog jo intet som helst værd.

Jeg havde, hvis den efterfølgende oplevelse, som vi nu slet ikke på nogen måde ønsker, havde været positivt, skrevet et nyt indlæg som beskrev denne oplevelse.

Men i stedet opnår de nu kun, at jeg er endnu mere vred og opsat på at få bredt dette budskab.

0
4
Del | Svar | Rapportér
#3
Martin Meier
3 bedømmelser
23.08.2010

Lækker mad, god og glad service. Hyggelige omgivelser, vi sad oppe under taget med udsigt ud over Gilleleje Havn, det var rigtig hyggeligt. Den dejlige bøf var også med til at løfte stemningen, så vi fik en rigtig hyggelig aften.

12
9
Del | Svar | Rapportér
#2
Lotte Laursen
1 bedømmelse
18.01.2010

Gillelejes bedste restauration, altid god mad, glad betjening.

28
14
Del | Svar | Rapportér
#1
Kine Wingsternes
1 bedømmelse
26.11.2009

Min kæreste og jeg har besøgt Brasseriet flere gange. Der er altid en hyggelig stemning, glad og imødekommende personale og super god mad. Hvad enten man har lyst til et lækkert stykke smørrebrød til frokost eller en mør bøf om aftenen, fejler maden aldrig. Helt bestemt et besøg værd hvis man er i Gilleleje. Vi kommer igen!

22
15
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Brasseriet Gilleleje Havn til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Brasseriet Gilleleje Havn det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.