Andreas L.

#3
Andreas L.
3 bedømmelser
09.03.2012

Jeg har haft Telia ved flere lejligheder i forbindelse med køb af ny mobil. Dog har jeg ALTID skiftet til et andet selskab så snart som muligt! ALDRIG har jeg oplevet et dårligere selskab.

De ved at deres kunder er fanget i 6 måneder efter køb af mobil, og det gør at de kan behandle dem som dyr.

Jeg har ofte været ude for regninger på helt vanvittige beløb. Og når jeg har prøvet at ringe til dem for at få en forklaring på deres vanvittige måder at regne på, så får jeg på min næste mobilregning et stort beløb fordi de har ladet mig vente i lang tid for at få hjælp.

Det er synd for folk, der vil have ny telefon, og så bliver fanget af Telia. Køb istedet en mobil uden binding! Eller med et hvilket som helst andet teleselskab.

En usund måde at drive forretning på! Fy for den lede.

#2
Andreas L.
3 bedømmelser
09.03.2012

Har fløjet med Qatar 7 gange og kan derfor ikke give under 10 stjerner.

Alle gange har personalet været utroligt professionelt, dygtigt og hjælpsomme!

Deres fly er meget bekvemme og deres underholdning ombord fortjener ligeledes 10 stjerner.

Manden er også god, når man tænker på at det er flymad. Man har på alle flyvninger kunne vælge imellem 2 eller 3 retter.

Langt de fleste gange er flyet til tiden, men hvis man er forsinket, er de gode til at informere samt hjælpe en med sine videregående flyforbindelser.

Vil med glæde give lidt ekstra for at flyve med Qatar!

#1
Andreas L.
3 bedømmelser
09.03.2012

Et ganske udmærket flyselskab.

Fløj indenrigs mellem Las Palmas og Barcelona tilbage i Oktober på en 737-800.

Personalet var meget venlige og professionelle, sæderne var gode og vi ankom til tiden. Personalet på denne flyvning var også gode til at formidle informationen på både spansk og engelsk.

Dog skulle man betale for evt. mad og drikkevarer. Men det skal man jo i mange flyselskaber, så ingen overraskelse.

Alt i alt 6/10 stjerner for et fint flyselskab.

Ville ikke have noget imod at benytte mig af dem igen!