Andreas P.

#1
Andreas P.
1 bedømmelse
09.02.2014

Jeg havde et abonement jeg købte sammen med en telefon.

Ummidelbart gik alt som det skulle, men efter at have betalt telefonen ud og skulle afmelde abbonementet var en krig på omkring 6 måneder før det kunne lade sig gøre med utallige opkald og mails mm.

Før det havde jeg købt endnu en telefon med abbonement, som blev betalt i min mors navn, som senere fik skiftet betalingskort, og pludselig begyndte Onfone at hæve penge på min fars kort, de er ikke gift og bor heller ikke sammen.

Min far har af mange omgange ringet til onfone får at høre hvad han betaler for, men det kan eller gider de ikke fortælle ham, vi vil selvfølgelig have at de begynder at trække fra den rigtige person igen, men det kan ikke lade sig gøre åbenbart.

Han får sig så et nyt kort af den grund og der begynder onfone så igen at hæve penge på, han har ringet ind mange gange uden held.

Kan hverken forklare hvem der har bestilt hvad og hvad der bliver betalt for, og afmeldes kan man heller ikke.

Det er godt nok for RINGE!