Annelise W.
Jeg kontaktede d. 11. juli 2022 StoreHuslægerne pga smerter i venstre øre. Øret har længe været ømt og kunne ikke renses, uden at det gjorde ondt. Jeg kom igennem efter 1 time og fik en tid samme dag kl. 15:30 samt orientering om, at der var travlhed, og dermed mulighed for forsinkelser.
Jeg kom til ca. kl. 16:00 hos en kvindelig læge, som konstaterede, at problemet var ørevoks. Jeg blev tilrådet at købe Remo-wax og komme tilbage, hvis jeg fik feber.
Jeg købte produktet + en pumpe til kr. 125.
Jeg har siden - med hjælp fra to personer - forsøgt at opløse og siden skylle øret mhp fjernelse af ørevoksen. Uden held. Det seneste forsøg af min datter, som er sygeplejerske.
D.d. har jeg kontaktet Ørntoft, som er ørelæge, mhp hjælp. Han har sommerferie. Ved kontakt til StoreHuslægerne viser det sig, at sådan en skylning kan lægen foretage! Ovenikøbet en lægestuderende!
Hvorfor skulle jeg så ud i at købe et dyrt produkt, som ikke virker, når man kunne have gjort det med det samme? Jeg er ikke nogen pivskid, jeg render ikke lægerne på dørene uden grund. Det her forløb er under al kritik og simpelthen respektøst.