Annika Jensen
Jeg har tidligere været kunde gennem mange år hos telia men efter jeg købte en smartfon og ikke fik det jeg betalte for trods gentagende henv. pr. telefon, blev jeg træt af dette da det jo burde være telia der skulle yde en service for kunderne og sørge for at deres medarbejder er uddannet til at opsætte kortene så det man betaler for også bliver leveret, men nej de gav som svar så måtte der være noget galt med telefonen eller også var det kortet, men da jeg omsider valgte nu var det nok og fik et nyt selskab TDC så virkede alt pludselig intet var galt med telefonen, jeg fik internet adgang og ingen problemer overhovedet, jeg har dog betalt omkring et år for internetadgang ved telia som de mener de er berettigt til trods det de ikke har leveret varen, jeg ser dem som [..] de tjener masser af penge på folk som står magtesløse fordi de blot vælger at sige det kan vi ikke ændre noget ved vi kan ikke tilbagebetale o.s.v., de skulle skamme sig [..] deres personale skal altid finde en chef at diskuter problemet med før de kan tage stilling til om der kan ydes en omregning af det betalte hvilket overhovedet ikke kan lade sig gøre for de har jo ingen fejl lavet, de glemmer bare at give adgang til det man betaler for, de tjener deres penge let alt for let de skulle kunne få taget deres ret til at sælge produkter i Danmark såfremt de ikke overholde at give det der er betalt for eller retuner betalingen for dette, andre virksomheder og private kan ikke bare kradse penge til sig ustraffet, men det kan telia tillade sig i Danmark.