B. Bundgaard
Som su-modtager er det nogle gange svært at finde penge til de store ekstra udgifter som fx v akut tandpine osv. Hos Tandlægerne Enghaveplads blev jeg mødt med mistillid og afvisning da jeg bad om at få delt regningerne op over flere betalingsgange. Meget ubehagelig oplevelse! Virker som utrolig dårlig service og er da heller aldrig et problem jeg er stødt hos andre heldigvis. Og læg iøvrigt mærke til, at hvis man søger på 'billig tandlæge' i google fx kommer de op som de første; men deres priser er ikke reelt lavere!
Jeg er ked af, hvis du har følt dig dårligt behandlet men vi har tidligere haft nogle negative erfaringer, hvor vores afdragsordninger er blevet udnyttet, således at vi ikke har fået betalt vores tilgodehavender. Derfor er vi meget påpasselige.
Men selvfølgelig kan du få delt regningen op i rater når du har været en trofast patient gennem længere tid.
Vi gør meget ud af, at alle føler sig godt behandlet, og det giver vores mange tilbagevendende patienter da heldigvis også udtryk for.
Der må desværre være sket en smutter, og det beklager jeg meget.
Hvis du ikke allerede har fundet en ny tandlæge, er du naturligvis velkommen til at komme tilbage og "teste" os igen..