B. Hansen
Meget kedelig erfaring med firmaet. Købte bil der i 2004, som viste sig at være i meget ringe stand. Defekt gearkasse, revne i motorblok og mange andre småting. Sagen endte i forbrugerklagenævnet hvor jeg vandt. På trods af dette, ville han stadig ikke lade handelen gå tilbage. Først igennem min egen advokat og rettens vej, fik jeg mine penge. Dette tog 3,5 år.
Herefter ville han så ikke afhente bilen. Men jeg havde ansvaret for den indtil han fik den igen. Ja men hvor længe. Dette var der ingen der kunne svare mig på. Hverken FDM's jurister, min advokat, forbrugerklagenævnet eller politiet. I 2011 blev jeg kontaktet af min advokat, der meddelte mig, at man havde lavet en forældelsesfrist på 3 år efter afgørelsen, så nu kunne jeg gøre med bilen hvad jeg ville.
Så alt i alt tog sagen godt 7 år!
Problemet er at forhandleren ved hvor tungt systemet er og derfor "handler" som de gør. Og havde det ikke været fordi jeg er så stædig som jeg er, så havde han også kørt mig træt.
Men hold jer langt væk fra ham. Selvom aftalerne er skrevet ned, overholder han dem ikke.