B. Musse

#1
B. Musse
1 bedømmelse
05.12.2013

Vores ejerforening kontaktede Amager Elektrikeren for at finde fejl på vores dørtelefon.

De møder 2 mand op for at fejlsøge.

Efterfølgende skal fejlen udbedres, en printplade skal skiftes, igen møder de 2 mand op.

Vi får en regning der lyder på 4 arbejdstimer ialt. (anden gang de var ude var de der max ½ time og en mand kunne godt have klaret det).

Printpladen tager de dobbelt pris for end hvad de oplyste pr. tlf. den koster.

Vi ringer og klager der går 3 dage så må vi selv ringe for at få et svar på hvad status er. Vi får at vide vi skal gå ind på deres hjemmeside og udfylde en reklamationsformular, hvilket vi så gør.

Nu er det 4 dage siden og vi har stadig intet hørt fra Amager Elektrikeren.

Udover det så er deres betalingsbetingelser netto kontant, det vil sige når man modtager sin regning har man allerede overskredet 2 dage.

Ikke god kunde service.