Ben D.

#1
Ben D.
1 bedømmelse
08.09.2010

Jeg har også haft meget dårlige erfaring med Onfones kunderservice, jeg har en igangværende sag med at de har slettet min kampagne minutter efter de har flyttet mig fra det gamle Onfone mobilabonnement til et nyt. Da jeg har jeg har opdaget det i april 2010 og gør indsigelse, lover de at de vil kigge på de og vende tilbage med et svar inden 1 uge. Men jeg hører aldrig fra dem, har rykker flere gange og gang på gang lover de at de vil tage sig af sagen. Da jeg ikke har hørt noget i august, ringede jeg igen til dem og fik at vide at sagen er lukket uden at give mig besked. De har opfundet et nyt begrundelse der sige at jeg skulle have brugt de minutter inden 3 måneder. De opfordrer mig at sende en klage til selv samme kundeservice og forklare hvorfor jeg ikke er enig i deres behandling. Da jeg er et grundig menneske, har jeg taget alle skærmdump over deres vilkår og vejledning. Der står ikke noget som helst om begrænset tid på kampagne minutter. Alle skærmdumps har jeg sendt sammen med klagen og jeg venter stadig et svar fra dem. Så uanset prisen så vil jeg fraråde enhver der har tænkt sig at bruge Onfone. Dette er et firma der skider på kunder og det har gjort det igennem langtid.