Birgit Kragh

#1
Birgit Kragh
1 bedømmelse
28.03.2010

vi har i mange år hvert år benyttet Cathay Pacific fra København til Bali og været godt tilfredse, men.. i år mens vi var på Bali døde et nært familiemedlem. Vi skulle have ændret vores afrejse fra d. 13. marts til den 11. marts. Vi oplevede fra Cathay Pacific en total mangel på service. Vi forhandlede en hel dag om ændringen og modtog alle mulige forskellige forklaringer. Vi kunne komme til London, men alle fly fra London til København var fyldt! Da vi sagde, at vi selv ville finde et fly i London, fik vi at vide, at det kunne vi ikke. Vi skulle følge vores oprindelige rejseplan. En ansat ved Jakarta-afdelingen lovede at undersøge sagen nærmere og ringe tilbage til vores mobil. Hun ringede ikke, og da vi forsøgte at kontakte hende, var kontoret lukket. Det lykkedes os ved at ringe til Stjernegaard-bureauet at få ændret vores billet. Da vi kom ombord på flyet i London til København var det kun halvfyldt! Vi afleverede i Denpasar lufthavn en klage til Cathay Pacific. Vi har til i dag ikke hørt et ord. Så vores begejstring for Cathay Pacific kan i år ligge på et meget lille sted.