Bjarne G. Kaaring

#1
Bjarne G. Kaaring
1 bedømmelse
20.09.2009
TDC

Har opsagt kundeforhold, grundet dårlig behandling og løftebrud. Kontaktede TDC 25. aug. for enten at lade mit abonnement hvile, alternativt opsagt i et halvt år, grundet udenlandsophold. Servicemedarbejderen nævnte, at opsigelse og genetableringstakst er pt. 800 kr. hvorimod TDC kunne lade ordningen hvile for kr. 50 pr. mdn. hvilket jeg logisk accepterede. Dog er man nødt til at fraskille min mobilordning, af hensyn til PBS-betaling. Herefter kommer der den følgende uges tid en strid strøm af breve med ordlyd: Tak for din henvendelse og velkommen til TDC. En masse interne gøremål, rent teknisk, som er svære at overskue for almindelige borgere. Endvidere har jeg fra starten gjort opmærksom på, at ethvert gebyr i forbindelse med ovennævnte gøremål, vil ikke kunne godkendes, ud fra mit simple ønske og udgangspunkt. I perioden 25 aug. og 3 uger frem har jeg fejlagtigt fra TDC's side været afskåret fra omverdenen delvist hvad angår internet og fastnet telefon og ligeså har min mobil også været død i 5 dage, medens perioden for internet og fast-tlf. andrager ca. 2 x 1 uge. Jeg er hjertepatient efter by-pass og er på medicin. Har dermed behov for en sikker telefonforbindelse. Jeg har ventet sammenlagt i mere end 4 timer, lyttet til TDC's beklagelse over lang ventetid og i ventetiden blevet tilbudt at downloade pausemusik, en tålmodighedsprøve som er ud over alle grænser. På et tidspunkt blev jeg ringet op på min mobil fra servicemedarbejder, som mildest talt var hammer-uforskammet og i hånende vending satte mig på plads med, at han (bandeord) ikke gad høre om min livsberetning omkring svagt hjrte. Vi kom op at skændes, yderst forbavset, sluttede jeg samtalen, uden resultat. Herefter skrev jeg en opsigelse til TDC indeholdene sagens desværre mange akter. Ind til nu har jeg blot modtaget en meget omfattende og uoverskuelig og forkert regning. Jeg har til læsers orientering lukket for bankens automatiske PBS betaling, da dette jo forhindre TDC i et grådigt ta-selv-bord. Ind til nu ingen beklagelse eller udredning fra TDC, ej heller tilbud om at godtgøre de perioder, jeg ingen forbindelse har haft. En nedslidende og tidsrøvende oplevelse, derfor bund- og dumpekarakter.