Bjarne Pedersen
Kan ikke sige jeg er tilfreds.
Havde lige vendt mig til at de ikke kunne yde nogen service og at der ikke var den bedste dækning.
Men nu har de så sendt mig et nyt simkort for at sikre at man kunne tilbyde nye og spændende produkter i fremtiden..
Ja tak.. det er spændende, nu har jeg mistet mit 3g signal, GPRS og MMS virker heller ikke, og det eneste de kan sige når man ringer er at det er en fejl hos Telenor og køen er stor, men man skal bare genstarte sin tlf. med jævne mellemrum.
Det er sq ikke ok, jeg er afhængig af min fon når jeg har mine 2 børn hver anden uge og kan ikke bruge til noget at det på et tidspunkt måske kommer til og virke.
Og så er det jo super fedt at man hver gang man skal ringe til kundeservice hænger i kø mellem 20 & 60 minutter, og det bliver trukket som taletid, =( så nu hopper jeg over til en anden udbyder.
Kan ikke anbefale OnFone.