Britta A.
Vi bestilte i dec en rejse til 12 marts. Desværre bliver jeg syg og vi ringer til Sun Tours for at høre hvad vi skal gøre. De henviser os til afb.forsk. Vi ved ikke om vi kan få pengene retur, så spørger vi ind til muligheden for at få ændret navne på rejsen. Vi får oplyst at det kan blive gjort indtil kort tid før afrejse. Alt dette foregår naturligvis mundtligt. Der er nu gået en lille uge og vi henvender os igen til Sun Tours, for at høre om ændringen af navne på billetterne - hov - her har sælgeren så annulleret vores rejse og solgt den videre! Efter en del parlementeren, tilbyder den kære sælger os 2000 kr som kompensation!! Hvad pokker er det for en opførsel?? De henholder til at der er sendt en mail ud med annulleringen - den har vi så fundet i spam mappen! Vi tjekker ikke en spammappe og slet ikke når vi har en mundtlig aftale om at ændre navne på billetterne. Fredag skulle vi så ringes op af en der havde mere kompetence, men ringer de som lovet?? nix!! Der bliver ringet tirsdag og senere tirsdag, kommer der en mail at de vil refundere 20 % af rejsen. Magen til inkompetent firma skal man godt nok lede længe efter. Vi har betalt for en rejse, som de så vælger at sælge videre uden vores samtykke. Vi har købt et produkt og så kan vi så selv vælge om vi vil lade det hele gå til spilde - vi ville have givet rejsen videre til familie, men den mulighed fik vi ikke! Overvej seriøst om du har lyst til at benytte dette firma!!