Carina Majland
Jeg har haft dårlig erfaring med deres kundeservice og håndtering af mine henvendelser.
1) Jeg har i 2 mdr. forgæves forsøgt at få ejerskiftet et nummer, på trods af at jeg har sendt en underskreven overtagelsesblanket, hvor både jeg og den som skal overtage har skrevet under. Intet har jeg hørt fra Onfone. Jeg har rykket på mail fra et svar. Kunderådgiveren svarede. Jeg ved ikke hvad der er sket men undersøger det. Det var et svar jeg fik 12. september. Jeg har stadig ikke fået et svar derefter.
2) Min tålmodighed er nu ved at være brugt op, og jeg ønsker nu ikke et ejerskift men blot at de siger nummeret op, da de jo reklamerer med at der ingen binding er og ej heller nogen opsigelsesperiode. 27/9 sender jeg en opsigelse på mail, og får en mail tilbage som blot indeholder et spørgsmål fra Onfone: Hvorfor vil du opsige?
Nu er det 10 oktober og mit nummer er stadig ikke opsagt. det syntes jeg er meget misvisende og ihvertfald langt fra de abonnementsbetingelser der bliver reklameret med. For mig en utrolig dårlig kundeservice. Jeg ved godt at abn prisen er lav og at jeg som forbruger og kunde skal finde mig i sådan en dårlig service, hvor jeg ikke kan få hjælp. Måske skal jeg gå til kontanten for at få hjælp til at få opsagt mit nummer?