Christian Weidenhof
efter 10 behandlinger, reagerer jeg med spørgsmål omkring forbedring af min tilstand omkring de behandlinger jeg har fået - står i kø for flere som er bugget (1) undervejs spørger jeg til hvordan det ser ud. svarene .. "bedre - bedre" men ikke godt endnu. lyder svarene.
efter de omtalte 10 sessioner, stiller jeg skarpere ind på mine spørgsmål.
Lægen erkender her, at der IKKE er opnået nogen resultat, trods de løbende udsagn.
jeg får henvist til en anden aku behandler i Kolding med angivet telefon nr.
dette reagerer jeg naturligvis på, hvorefter lægen begynder med alverdens forklaringer, om forskellige ting, og at hun havde brug for at behandle mig endnu en ca. 5 gange.
Hvilket jo modstrider det første hun sagde. "jeg kan ikke hjælpe dig"
det er simpelthen uacceptabelt
jeg ved ikke om dette her kun er en intern "spørgeskema" men jeg skal nok få det længere ud, hvis det kun er til intern brug.
jeg har forlangt halvdelen tilbage af mine indbetalinger.
jeg har oven i købet kørt forgæves en gang. den får jeg heller ikke retur.