Christina Skov Codron
48 år
Er netop vendt hjem efter mit 2. og sidste besøg hos Storm Cykler i Odense..
Afleverede min cykel igår, da gearet var røget sig en tur. Fik at vide at der skulle skiftes en dims inde i håndtaget, og at den skulle frostsikres, og at dette ville koste omkring 200 kr. med arbejdsløn.
Da jeg så kommer for at hente min cykel i dag, er hele håndtaget blevet skiftet, og regningen lyder nu i stedet på 454,90 kr, altså som den opmærksomme læser kan nå frem til, over dobbelt så dyrt som aftalt! Jeg er simpelthen så rasende over at noget sådant kan finde sted. Jeg havde bestemt [ventet] med at få det lavet hvis jeg havde vidst at det ville blive så dyrt, da cyklen sagtens kunne køre uden denne reparation. Jeg blev på intet tidspunkt informeret om at det sagtens kunne komme til at koste meget mere, hvilket jeg synes er under al kritik, og virkelig dårlig kundeservice!
Jeg vil aldrig nogensinde sætte mine ben i den butik igen, og synes alle andre også skulle spare sig selv for oplevelsen!
Som en lille ekstra bonus kan jeg nævne at min kæreste engang fik lavet noget på sin cykel i selvsamme butik, og en time efter var den gået i stykker igen..
Står det mon så sløjt til hos Storm Cykler i Odense at de fordobler priserne så de kan tjene lidt penge?