Dan H.
Uprofessionel opførsel hos Quickpot, Roskildevej, 2000 Frederiksberg
Jeg kommer dags dato med min bil, som skal have skiftet luftfilterkasse og luftfilter uden beregning efter en uheldig oplevelse ved sidste service, hvor personalet glemte at skifte denne, samt tog penge for viskerblad, som ikke var skiftet.
Kundeservice i Viborg (hovedkontoret) ville gerne genskabe tilliden ved at udføre dette stykke arbejde. Jeg kommer i god tro om, at de vil forsøge at redde det tabte fra sidst.
Værkføren er yderst ubehøvlet og siger straks, at jeg ikke skal komme mere, da jeg har lavet en dårlig evaluering og trustpilot anmeldelse. Jeg argumenterer for, at der er god grund til, at jeg var utilfreds sidst, og at jeg forventede, at dagens aftale var for at redde situationen.
Værkføren har ingen flair for kundeservice. Jeg havde forventet, at blive mødt med en professionel indstilling og en uforbeholden undskyldning fra sidst. Så kunne det være, at jeg ville overveje at komme igen.
Værkføren bør pleje firmaets interesse ved at skabe tilfredse kunder fremfor at udelukke dem fra at komme mere, fordi man er tøsesur fra sidst.
Uheldig oplevelse. Ingen situationsfornemmelse på trods af andre kunder i butikken. En god tone kunne i det mindste forventes.
Faktura blev kun lavet, da jeg spurgte efter den, og der mangler angivelse af luftfilter på denne..
Hvordan kan quickpot acceptere, at værkføren står i privat tøj? En trøje med logo er vel firmaets politik?