Dan Ritter
Nu skulle jeg have en ny cykel og havde prøvet CUBE cyklen jeg godt ville investere i. Jeg vender tilbage til forretningen nogle uger efter prøveturen på cyklen som hænger i forretningen. Jeg er er klar til at handle og fortæller at jeg på nettet kan købe cyklen ca. 500,- billigere. Svaret er "at hos Jupiter bliver cykler samlet, justeret (til mig) og iøvrigt serviceret. Alt det kan de ikke klare via nettet..". Jeg køber cyklen som kan leveres 3 dage efter. Jeg betaler fuld pris for cyklen, samt lås, men får dog den 10 årige service med U/B. Lørdag henter jeg cyklen og noterer med det samme at den har mærker på fremføringspinden. [Personen] jeg handlede med er der ikke og jeg kører derned igen mandag, igen [er han der ikke], men en kollega der kommer til at fortælle mig at mærkerne nok er fra krogene, cyklen har hængt i inde i forretningen. Tirsdag lykkes det endelig og konfronteret med at jeg tilsyneladende har købt en democykel, og ikke en ny cykel, samlet og justeret til mig som lovet - er svaret at jeg er den eneste der har prøvet cyklen. Svært at tro på når det er mere end 2 uger siden jeg var der og der er store mærker på styr og bagfælg efter krogene. Jeg føler mig i den grad luret. Det havde været ok, hvis jeg blev oplyst om at det var demo modellen, men tværtimod fik jeg jo at vide at jeg ville få en ny samlet og justeret til mig. Jeg insisterede på at handlen gik tilbage og det er nu sket. En utrolig useriøs og utroværdig måde at drive forretning på - også set i lyset af at hele familien har været kunder der i mange år og alle har købt cykler der. Det er slut nu.