Dorthe L.
Jeg købte en Iphone 5 for 1 år siden. For 3 uger siden stoppede kamerat med at fungere, så jeg sendte den til reparation i Elgiganten i Fields, med den overbevisning, at de ville enten foretage en reparation eller en ombytning. 14 dage senere (med en gl. Nokia som lånetelefon), fik jeg min telefon tilbage igen, men butikken nægtede at gøre noget, da de havde fundet et klistermærke i telefonen, så de mente den havde været udsat for uautoriseret værksted.
1. Jeg har aldrig haft min telefon til uautoriseret værksted (hvorfor i alverden betale penge for at få min telefon repareret, når jeg har reklamationsret?)
2. Hvis jeg så havde, kan de ikke nægte reparation, alene med den begrundelse, når det ikke har gjort anden skade, end et påsat klistermærke.
Telefonen var pre-owned, så den er jo sammensat af andre dele som DE har foretaget, ikke mig.
Sagen er nu på vej i Forbrugerklagenævnet, og jeg vil på det groveste advare folk mod at købe en varer i Elgiganten. Tænk, hvis varen gik i stykker, og de så fandt et klistermærke, så får du den ikke repareret!
Dårlig, dårlig, dårlige service. Jeg føler mig så skamfuldt behandlet, uanset om jeg så har talt med medarbejder/chefer i butikken eller Kundeservice, som intet har foretaget sig, andet end at bede mig vente eller give lorten videre. Under al kritik. Jeg vil ikke smide flere kroner efter deres forretning.