Elin Strømme Andersen
Blev opringet af en Telia ansat [..]. Der var et meget godt tilbud?? Telia erhver som alle selvstendige kunne få. Efter mange samtaler og nermest pres fra en selger sagde jeg desverre ja. Selgeren ledet mig gennem på computeren. Hvor jeg skulle sette flueben osv. selgeren sagde at pdf filerne kunne jeg læse ved lejlighed. Ikke vidste jeg at jeg dermed havde lavet aftale og at der ikke var fortrydelsesret??
Der ringede en dame for at tjekke om vi var enige om aftalerne. Det var vi ikke. Mange misforståelser ang. fastnet telefon osv. Prisen var nu kr. 100 mere end det vi havde aftalt. Det måtte denne dame finde ud af. Så ringede en salgschef. Han sagde at der ikke var fortrydelsesret. Så hænger vi på dette i 12 måneder.
Telia skulle opsige mit mobilnr. ved Telenor og overføre nr. til min nye mobil. Dette fik jeg hurtig bekræftelse på. Fastnetnr. ved TDC skulle de gøre det samme med. Efter 3 henvændelser har jeg fortsat ikke fået bekræftelse på at det er ordnet???
Den ene telefon en smartfon er låst til et nr. Fastnetnr. Det blev der ikke sagt noget om. Vi kan ikke bruge den da min mand ikke er særlig teknisk og heller ikke mig. Har ikke prøvet at få byttet denne telefon endnu, men har ikke de store forhåbninger til at det kan lade sig gøre. Indtil nu har der ikke været gode oplevelser efter at kontrakten var godkendt via et flueben. Bortset fra en medarb. som lovet at trekke kr. 500 af på første regning pga. forsinkelerne med at flytte nr.Det bliver jo dobbelt abonnement pga. dette. Vi er nu startet på en ny måned osv. De har haft 14 dage på at få det i orden
Jeg kommer aldrig til at anbefale Telia til nogen og har efterhånden fået at vide fra flere at Telia har mange klager.
Hilsen en frustreret kunde.