Eva Winther
De skulle være specialister i parodontose-behandling men det resulterede i, at deres tandplejer, som klinikken sender parodontose-patienter til, har trods hyppige besøg overset et hul. Efter den sidste behandling og flere dages stærke smerter viste det sig, at tanden ikke kunne reddes. Jeg har efterfølgende også bemærket en tandrevne, men dette blev også overset af tandplejeren.
Tilkaldte elektriker til installation (eller rettere tilslutning, da hullet og ledninger var fri tilgængelige) af stikkontakt. Det tog ham under 25 min. I de næste 30 minutter har han forsøgt at give mig undervisning i brug af opvaskemaskine, der skulle sluttes til stikket. Jeg fik en regning på over 1.000 kr., hvori:
-1 fuga stik med afbryder: 228 kr. (koster ca. 100 kr. i el-forretning)
-1 time servicebesøg: 778 kr.!
Ved klage har [El-service] konstateret i en meget ubehøvlet tone, at "sådan gør vi bare" og ellers skal jeg klage til folketinget så også private kan trække momsen fra og at [El-service] også kan skrive noget dårligt om mig på internettet (da jeg fortalte, at de får en omtale).
Det skal nævnes, at jeg bor i samme kvarter, som el-service/strøm hansen.
De skriver på deres hjemmeside: Byens hurtigste service...
men de bør nok ændre sloganet til: Byens dyreste service.
Jeg kan med andre ord slet ikke anbefale dem.