Ginta Grumovica
Så reklame på TV og syntes at det lyder som noget godt tilbud.
Så valgte jeg at flytte mit nr. til OnFone. Den 15.11.2010.
Så næste dag kom nye simkort. Og den 22.11.2010 bliver mit nr. flyttet og jeg kan bruge mit nye simkort. Samtidig blev der trukket penge fra mit kort for oprettelse af 5 times abonnement med sms udland.
Da jeg logger ind på min konto kan jeg se at der er underskud.. hvordan kan det dog være hvis OnFone har trukket pengene?
Hvordan kan det være at jeg i løbet af en dag 22.11.2010 har allerede brugt 2 timer og 50 minutter (det stå på konto side), hvis jeg kan se på min forbrug på det samme OnFone profil kan jeg se og regne at jeg har kun brugt 8,62 minutter?
Hvor 8 min er brugt til opkald til kundeservice og resten til telefonsvarer?
Hvad sker der med OnFone? Og MMS kan heller ikke få til at virke, hverken sende eller modtage. Jeg fulgte trin efter trin opsætning på jeres hjemmeside.
Jeg overvejer at opsige abonnement, selvom jeg er lige blevet kunde. Det er simpelthen den dårligste service jeg nogensinde har oplevet. Jeg har læst i dag anmeldelser på nettet og det ser ud at dårlig service er OnFone standard, at der er rigtig mange kunder som er utilfredse.