Gitte Bjerno
Jeg havde Estate Amager til at sælge min andelslejlighed - det tog knap 5 måneder, men den blev solgt til prisen.
Min primære kontakt [..] var yderst professionel. [..] var meget omhyggelig med at sætte mig ind i finesserne omkring salget, fulgte altid op på mine spørgsmål og ringede med tilbagemelding efter hver fremvisning.
Trods forslag om nedsættelse af salgspris respekterede hun mit ønske om at bibeholde den udbudte salgspris.
Jeg er meget tilfreds og vil hermed anbefale Estate Amager.
Dårlig rådgivning og dårlig service.
Jeg har løbet i mange år og skal have nogle nye løbesko. Tager i Fields tirsdag eftermiddag og går i Intersport, da jeg før (inde i København) har fået god vejledning og service.
Jeg går rundt i butikken flere gange, men kan ikke finde nogen ekspedienter, som kan hjælpe mig. Jeg finder selv et par løbesko (af et mærke, jeg ikke før har løbet i, men med de rette informationer - neutral løbesko og med stødabsorbering) og går til kassen.
Ved kassen står en kvindelig ekspedient, som jeg spørger, om det ikke er rigtigt, at det er en neutral sko. Hun siger, at det ved hun ikke, men ved siden af hende står en mandlig ekspedient som hun spørger (han er efter hvad hun siger, "ekspert på området"). Han svarer "ja", hvortil jeg spørger om der er god stødabsorbering i, da jeg løber ofte og på asfalt. Han overhører mit spørgsmål og den kvindelige ekspedient spørger ham om selvsamme spørgsmål. Han svarer: "Ja, der er stødabsorbering, men kun i hælen", hvortil den kvindelige ekspedient siger henvendt til mig "du kan jo prøve dem og hvis de ikke er gode nok, kan du returnere dem".
Jeg siger "tak", køber skoene og tager hjem.
Et par dage efter tager jeg skoene på for at løbe en tur. Efter ca. 100 meter får jeg smerte i mit venstre knæ og efterfølgende i det højre (jeg har aldrig haft problemer med mine knæ). Jeg løber hjem, kigger skoene efter for skidt og lignende, og de er som nye!
Jeg tager ud i butikken for at returnere og bytte skoene. Først får jeg at vide at eftersom jeg ikke har skokassen med, kan jeg kun bytte dem, selvom jeg har en bon, hvorpå der står 8 dages fuld returret (og intet om skokasser). Da jeg fortæller at stødabsorberingen ikke er god nok (og derved siger at jeg løb 100 meter), vil ekspedienten ikke bytte skoene, da de er "brugte".
Jeg er på intet tidspunkt blevet informeret om at medbringe en kasse eller at skoene kun kan prøves indenfor (har aldrig returneret sko før, men har heller aldrig købt sko i Intersport før).
Man kan på ingen måde se på skoene at de er prøvet, så jeg står tilbage med et par ubrugte sko, som ikke er gode nok til mit løb. Alt sammen pga. dårlig rådgivning og dårlig service.
Tak til Bedømmelse.dk
Jeg var dybt skuffet, frustreret og rasende over den behandling og "service", jeg fik hos Amager Elektrikeren.
Jeg havde fået foretaget el-tjek og efterfølgende skiftning af en sikring, som de opkrævede mig 9000 kr. for. Jeg modtog efterfølgende 3 kredit notaer, fordi jeg blev ved med at klage. De endte med at sende mig en rykker for ikke at have betalt en regning (som de ikke havde sendt til mig) med trusler om RKI, hvor de ville have 3500 kr. for at skifte én sikring.
Jeg skrev til bedømmelse.dk og så fik Amager Elektrikeren styr på deres regnskaber.
Jeg er blevet kompenseret af Amager Elektrikeren for de 4 måneder, som sagen har stået på i og fået en undskyldning for deres rod i papirerne.
Vuggestuen Sundholm er en super institution.
Pædagogerne er engagerede, nærværende og meget sjældent fraværende (de har det laveste antal sygedage i kommunen). De tager altid personligt imod børnene, når de kommer om morgenen, og man får altid et lille ord med på vejen, når man henter, om ens barns dag.
Vuggestuen er opdelt i tre stuer med hver ca. 15 børn og 4 voksne.
Stuerne er store og byder på mange forskellige aktiviteter. Derudover har de en fælles stue (næsten gymnastiksalsstørrelse) kaldet Abegrotten, hvor der ofte er fri leg for de børn, som trænger til at få pulsen op.
Udenfor har de en mindre lukket legeplads med et par sandkasser, cykler, rutsjebane, legehus etc., samt en større (grøn) legeplads længere nede ad vejen.
De har deres egen madmor, som sørger for varmt, lækkert og alsidigt mad. Endvidere er hun vild med børnene, så de kommer ofte og gerne med i køkkenet.
Vores datter kom ind via garantiordningen, og vi valgte efterfølgende at lade hende blive i Vuggestuen Sundholm, fordi vi var yderst tilfredse med stedet - dette har vi på ingen måde fortrudt og giver institutionen vores varmeste anbefalinger.
Gitte (Emilies Mor)