Hanne P.
48 år, Kolding
TV-reparatør:
Vores fladskærms-tv gik i stykker en måned over garantien, og vi ringede til producenten, som ikke ville hjælpe os. Vi besluttede os alligevel for at få fjernsynet repareret, selvom det nok ville blive lidt dyrt.
Jeg kørte selv til Assens med vores tv, og blev godt modtaget af en mand, som rynkede brynene, da han hørte, at producenten ikke ville hjælpe. Service Center Gruppen kontaktede derefter producenten og fik dem til at betale. Fjernsynet havde aldrig været i stykker før, og der er muligvis tale om en fabriksfejl.
Venlig og god service + fri fragt den anden vej, da vi pludselig faldt ind under garanti-kategorien. Fjernsynet fungerer som det skal. Manglede dog lidt kommunikation med hensyn til det med fragt.
Vi skiftede læge efter flere dårlige oplevelser både med mig og min søn på dengang 1 år.
For eksempel skulle lægen vaccinere min søn. Hun stak ham med to sprøjter i det samme ben. Han fik en allergisk reaktion. Da vi skiftede læge og fortalte om episoden, kiggede den nye læge forfærdet på mig, og sagde, at det måtte man aldrig gøre, for så vidste de jo ikke, hvilken én af sprøjterne, han havde reageret imod.
I det hele taget virker lægen ugidelig og uinteresseret i én, og man skal trække svar ud af hende. Hvilket er ret træls, når man er syg.