Hanne P.
Vivild Lægehus ser ud til kun at koncentrere sig om, at få patienterne til at køre sygesikringskortet igennem systemet uden at udføre en bare nogenlunde lægelig gerning. Hån og løgn fra en af lægernes side, blev dog undskyldt og lægen lovede, at det ikke skulle ske igen, men hvad hjælper det, når lægen virker fuldstændig inkompetent. De to andre læger i huset ser absolut ikke ud til at have nogen form for lægelig kompetence. Lægevagt og hospital har kraftig rådet mig til, at skifte læge hurtigst muligt, hvilket jeg gjorde tirsdag den 4. nov. 2014, efter at have talt med lægehuset, hvor jeg klagede over, at jeg efter mit lægebesøg den 18. dec. 2013 fik at vide, at jeg ikke kunne blive henvist videre i systemet førend jeg kom med mine blodtryksmålinger fra deres apparat. Jeg oplyste at mit blodtryk var OK. målt på mit eget apparat. Lægen insisterede på, at det var deres apparat der skulle anvendes. Ny tid måtte ikke bestilles før efter nytåret. Apparatet kom med hjem og vise sig uduelig. Efter nytåret fik de apparatet tilbage. Sekretæren spurgte om jeg ville have det med hjem igen. Jeg svarede ja, hvis det duede. Jeg fik intet apparat med hjem. Nu har jeg næsten ventet et år på det apparat, så jeg kan komme videre med mine undersøgelser. Regionen har for længst betalt lægehuset for lån af et ubrugeligt apparat. Lægerne skriver den 5. nov., at de mener, at de gør deres bedste. Så er det helt åbenlyst ikke godt nok. - Ingen kan være tjent med en så dårlig behandling.