Hans Mølsted
Jeg mener og her henviser jeg til den turbolens der hersker i hotellets underjordiske parkering, hvor man dep. nøgle til bilen i reception, der så kan køre rundt og placere bilen. Kommer man hjem ca. kl. 23:00, holder bilerne i en lang kø op ad "rampen", der så af personalet om morgenen arrengeres. Herunder vil jeg fastholde, at vores nye bil, har fået en skramme, som jeg påtalte ved skranken og vedl. mail mener jeg taler for sig selv.
Idet jeg skal takke for genhusning, skal jeg udtrykke min / vores glæde over at få lov at bo hos jer og sådan nærmest henføre sig til matador tiden, det oser bare af nostalgi, lige noget for mig.
Så godt så langt, et skår i glæden var det med den meget lille ridse / skrab i plastik kofangeren på vores spritnye bil, ok.. Min opfattelse er, da vi i den 5 dages periode ikke har været meget ude med bilen måske fordi vi er fra Randers og bare skulle vente på vores gulv blev færdig.. Skranken lør morgen [..] behandlede det lige efter bogen, udfyldte en anmm. jeg foreslog [..] at jeg kunne anskaffe mig en lakstift og så selv prøve, alt var prof.. indtil der kom en herre og med en arrogance og et kropsprog det vist er et stykke tid siden er pudset af.. han kunne med det samme afvise at skaden var sket i kld. og han kunne endvidere bryste sig med viden om hvorledes man håndterer en sådan ridse, det kunne nok være man blev banket hen hvor han ønskede.. osse ok at han tager sit personale i forsvar, men det er vel alm. at ikke nærmest gøre kunden til grin i anden personales påhør.. har det været en firma bil, ok så.. men den her takling er ikke et 4 stjernet hotel værdig, ikke sådan at forstå jeg er fejlfri, men jeg ved, at den er blevet skrabt i kld. Den første ridse i en spritny bil, er osse træls og når man så går fra stedet med en meget dårlig smag i munden.. måtte jeg skrive.
Med venlig hilsen
Hans Mølsted
[..]
Vi bor til leje i nyt byggeri, desværre havde der boet nogle der på 3 md ødelagde dele af gulvet, som så blev rep. Vi flyttede ind og lagde løse tæpper på med underlag fra jysk, men og det medførte at underlaget "hængte" i og efterlod et vaffelmønster, der ikke lod sig fjerne, så forestod en lang og opslidende sag med jysk og importøren af disse underlag, indover jysk produktansvarsfors. Men i første omgang total afvisning, men vi havde jo gemt alle kvitt. og havde beviser for at vi ikke havde lagt underlag på nylak. gulve, så nu i skrivende stund er vi vendt hjem fra 5 dages ophold på hotel og [Hubert's Gulvafslibning] kendte jeg ikke privat men fra denne site, og som alle skriver, jeg kan bare føje til: Alt er som nyt udlejer og os får et kanonprodukt vi kan glædes over i dagligdagen.