Henrik Hansen
Indtil for nyligt har jeg været ok tilfreds. Min A-Kasse har været tilmeldt min PBS, og betalinger foregår således helt automatiseret. Men så begynder de pludseligt at opkræve for lidt, og skriver til mig, og siger at jeg pludseligt skylder 875 kr. De er langsomme til at svare, og samtidigt truer de mig med at hvis jeg ikke betaler, så ryger jeg ud af A-kassen. Det til trods for at jeg har orden i mine ting, og det er dem der er årsag til fejlen. Jeg kan ikke begribe hvordan jeg skulle være årsag til den, når de bare kan hæve pengene over betalingsservice.
Når de ikke får bundkarakterer, er det fordi de trods alt fungerer, og svarer på mails. Men de indrømmer ikke at det er dem der begår fejlen..
Forretningen er håbløs. Jeg har købt en computer, som virkede i næsten to år. I starten af august måned ville den ikke længere gå på trådløst internet. 16. august blev den indleveret til reparation. Garantien gælder stadig. 16. september modtog jeg den retur, men den virkede stadig ikke.
17. september afleverede jeg den så igen i forretningen, hvor de testede den i butikken, som konstaterede samme fejl. 5. oktober modtog jeg den retur igen, men fejlen er der endnu. [..].