Henrik J.

#1
Henrik J.
1 bedømmelse
07.05.2016
5,0/10 5,0/10 1,0/10

Hjælp søges til problem med TV købt hos EL-giganten

Jeg har købt et nyt TV hos EL-giganten til min mor. Det går i sort i et minut, og starter så op igen. Nogle aftener virker det uden fejl, og andre aftener bliver der sort skærm 7 gange på en aften.

Hvis jeg sætter kortlæser med YouSee kortet i et andet fjernsyn virker det hele tiden uden fejl. Der er altså ikke noget galt med forbindelsen, kortlæser eller kortet. Fejlen forekommer kun med det nye fjernsyn.

Flere end min mor har set fejlen optræde, inklusiv mig selv. Vi har registreret at det forekommer på alle kanaler, både gratis og betalingskanaler og min mor har taget billeder af skærmen, når den er sort og startet op igen. Vi har ikke noget videoapparat og min mor ville heller ikke kunne finde ud af at betjene det.

Nu har det nye TV været til reparation hos EL-giganten 4 gange, hver gang af mindst to ugers varighed, hvor de ikke kan finde nogen fejl. Første gang jeg indleverede TV’et var til reparation og de efterfølgende gange har jeg indleveret det med besked om, at jeg ville have pengene retur, hvis det ikke blev lavet, men EL-giganten er ikke til at hugge eller stikke i. De siger blot at de ikke kan finde nogen fejl.

Har du gode råd til, hvad jeg skal gøre?

Du er velkommen til at skrive til mig på Henrik.Richard.Jacobsen&gmail.com (hvor &gmail.com skal udskiftes med @gmail.com).