Henrik Jensen
Lægens sekretær er meget uhøflig og meget lidt serviceminded. I deres telefontid kan man ikke ringe fra mobiltelefon.. meddelelsen er "ingen netværksdækning".
Telefonisk henvendelse i telefontiden er umuligt.
De laver tidsbestillinger mange gange uden at man kommer til.
Et tilfælde efter 6 ugers ventetid og ventet i venteværelset i mere end 30 min til en 30 min konsultation fik jeg beskeden, desværre vi har dig ikke i kalenderen og vi har ikke tid fordi vi har mange akutte patienter på en yderst uhøflig måde.
Efterfølgende fik jeg brev om at jeg nu ikke var dukket op 2 gange i træk til en dobbelt konsultation uden at meddele dem dette, og at jeg måtte overveje at finde anden læge næste gang da de ikke havde tid den den slags.
Efter klage til lægerne og fremvisning af brevet blev der lovet bedring og en skriftlig henvendelse, men der blev ikke foretaget yderligere.
Man får faktisk opfattelsen af de to sekretærer styrer hvem kommer til og hvem der ikke kommer til og at de slet ingen interesse har i deres arbejde men har mere travlt med at tale privatsnak i åbningstiden.
Ydermere reklamerer de med at blodprøver og andre test kan aflæses på deres hejmmeside ved tilmelding. Men dette virker hellere ikke.
En samlet vurdering er håbløs og ikke anbefales værdige.
Set fra lægens bord er sagen forløbet således:
Patienten er udeblevet fra to aftalte konsultationer a ½ times varighed, hvilket er en dobbeltid.
Vi skriver et brev til patienten, hvor vi beder ham om at stramme op på mødetiderne.
Patienten bestiller en ny ½ time hos os. Denne gang møder patienten op 20 minuter efter aftalt tid. Tiden overskrides med ca. 15 minutter, da patienten presser på med 3 yderligere problemstillinger end den, han har bestilt tid til. Dernæst udebliver patienten to gange fra to aftalte tider. På baggrund af dette beslutter vi at sige til patienten, at han må finde en anden læge. Vi opfatter derfor patientens indlæg på denne hjemmeside som ren chikane.