J. Andreasen
Købte en barnestol og cykelkurv i efteråret 2010. Jeg fik også sat tingene på - og betalte også en god timeløn for det. Med hensyn til barnestolen glemte de lige at checke om låsen på cyklen så også var tilgængelig efter barnestolen var påsat.. med lidt god vilje og tålmodighed kan man lige lirke låsen på plads! Det lever jeg med. Valgte barnestolsmodellen fordi sælgeren fortalte at det var nemt at justere fodstøtten op ned uden værktøj. Min 2½ års datter skal have fodstøtten helt nede, og det er også der min 4 årige søn så må have sin fod. Så det kan godt være justeringen er enkel, men hvis det kun er børn under 2 år, der har behov for justering, så kunne jeg godt have brugt den information. Så jeg var ikke imponeret, men som sådan ok med butikken. Ingen ekstra service, men ok. Der hvor det går galt er den morgen her i marts, hvor jeg lige kommer forbi for at justere mit indvendige 7 gear. Jeg ved udmærket godt, at det skal stå i 4 og en rød streg skal være i sync på gearskifteren bagpå, men jeg kunne ikke lige få drejet på hurtig justeren foran og blev så lige i tvivl om der måske var noget jeg skulle stille på på selve gearskifteren. Så jeg spurgte høfligt om jeg skulle stille på skifteren bagpå eller kun foran. Sælgeren kiggede på mig om han skulle gøre noget ved cyklen, og jeg spurgte høfligt igen - og fik svaret, at det ville han ikke fortælle mig - Så sidste gang jeg har sat mine ben i den butik. Inden jeg skal ud at købe ny cykel til sønnen og konen til foråret, skal jeg dog have fundet mig en forretning med service og smil.. Til den sidste episode skal det siges at hos min forrige cykelhandler (desværre en anden by lidt for langt fra Kbh) grinede han af mig første gang jeg kom for at justere gearet og forklarede venligt at det var så simpelt, at det kunne jeg selv gøre, hvorefter han på under 1 minut havde gjort det for mig. Det er service!