J. Dyregaard
Jeg fik lavet en rustgarantirep. som ikke var lavet korrekt. Dette ville værkstedet først erkende, da jeg på opfordring af mit gode FRIE værksted, fik FDM til at lave en rapport. Som andre kunder har erfaret så er kundeservice og faglig stolthed en by i Rusland. På trods af FDM rapporten, er rep. stadig under alt kritik, og jeg har selv været nød til at polerer lakken op, og samle dørene ordentlig. Der er "løbere" inde i dørkarme, og en masse urenheder i lakken. Nummerpladen på bagklappen havde man monteret ved at BORE huller i bagklappen, i stedet for at bruge de oprindelige huller. Årsagen til hullerne, var at man ikke havde de rigtige dele til at montere nummerpladerne med.
Det den kunde beskriver med at reservedelen ikke er på lager, var jeg også ude for. Da jeg hentede bilen i første omgang, havde man glemt at bestille emblemer, og havde sat tape over hullerne.
Reservedelslageret er noget for sig selv. Ekpedienten slår delene op på sin skærm, og går ned i reolen for at konstatere at delen alligevel ikke er på lager???
Det eneste der glæder mig, er at jeg heldigvis ikke skal sætte mine ben hos Jacobil igen :-))
PS.: Det ER noget galt hos Jacobil, for ellers ville Ford Danmark direktør, for reklamationsafd, aldrig have aflagt værkstedet et besøg ifm. at rep. skulle laves om!