Jacob B.
Til de andre anmeldere:
Hvorfor tager I på Jensens når i kender kvalitet (eller mangel på samme) og ved at det appellerer til laveste fællesnævner?
Louise C. skriver "2 gange har vi nu oplevet dårlig service fra Jensens i Vejle", jamen hvorfor tager du derind 2. gang når servicen er dårlig første? Der er masser af restauranter at vælge imellem i prisklassen, der er absolut ingen grund til at give dem en chance mere efter en dårlig oplevelse.
Inger Lise Jensen: Hvordan kan du være bekendt at tage udenlandske gæster med på Jensens? De skulle gerne have et godt indtryk af Danmark, og det får man da ihvertfald ikke der.
Jensens er ingen kulinarisk oplevelse, det er fastfood af den værste skuffe med et prisniveau der er så højt sat at andre gode restauranter nemt kan matche niveauet.
Desværre har de et højt markedsføringsbudget, og den gennemsnitlige dansker der går ud 1-2 gange om året satser på noget de kender, hvor elendigt det end måtte være. Læs anmeldelser, vær åben og prøv noget nyt! Det kan kun blive bedre end Jensens Bøfhus!