Jane Williams Siegfredsen
Den 5. oktober bestilte en forsendelse til levering i England, da det var meget vigtigt for os at forsendelsen kom frem til tiden valgte vi DHL.
Vi fik bekræftelse på at forsendelsen ville blive afhentet på vor adresse 6. oktober mellem 12 og 16, da klokken blev 15.15 blev vi lidt urolige og kontaktede DHL, fik at vide bare at tage den med ro, forsendelsen viile blive afhentet inden kl. 16. 16.05 ringede vi igen, nu var beskeden, at forsendelsen ikke var i systemet skønt vi havde en forsendelses kvittering og have betalt. Vor eneste chance for at få forsendelsen sendt rettidigt var selv at indlevere den i Skanderborg inden kl 18.00 ca. 85 km fra vor adresse.
Vi fandt DHLs svigt så alvorligt, at vi sendte [direktøren] et anbefalet brev med en klage samt dokumentation den 14. oktober. Vi skriver nu 13. november og har endnu ikke modtaget et svar! Vi har betalt for et produkt, vi ikke har fået leveret og havde vi stolet på DHLs forsikringer om at forsendelsen ville bive afhentet til tiden, kunne vi have mistet en stor ordre. Vi finder DHLs måde at behandle en kunde på både arrogant og uprofessionelt.