Jens Pedersen
Som patient hos [..] er jeg forbløffet over den behandling jeg har oplevet. Det virker grundlæggende som om [..] ikke bryder sig om patienter (kender faktisk andre der også har været hos [..]), og man får som patient en oplevelse af at være [..] til besvær. [..] svarer ofte ikke på skriftlige henvendelser selv om [..] udleverer e-mail til samme formål. Hvis [..] endelig ulejliger sig til at svare, tager det ofte mere end 1 uge - svarene er ekstremt kortfattede og gerne på andre helt spørgsmål end dem, der blev stillet. Og så kan man prøve en gang til - hvis man ellers orker det! [..] udskrev mig som behandlet uden at have forhørt sig til om der var nogle forbedringer i mine symptomer, som var årsagen til behandlingen (blodprøveværdien [..] var interesseret i var nu ok så dermed var jeg "rask"). En lidt usædvanlig praksis for en læge!
Kort sagt: Jeg kan på ingen måde anbefale [..] og er temmelig ærgelig over at have spildt måneder [..]. [..] tilgang til sit fag bærer mere præg af interesse for penge end for patienterne. Hvis muligt bør du finde et andet alternativ.