Jesper Hansen

#1
Jesper Hansen
1 bedømmelse
26.08.2009

Jeg ringede til H. Knudsen og Søn for 1½ uge siden for at få et overslag over hvad det vil koste at få lavet installationen under min køkkenvask om, så der kan sættes en opvaskemaskine til. Jeg får en god pris oplyst og at vide at de kan være der indenfor et par dage efter jeg ringer til dem for at bestille en tid.

2 dage senere ringer jeg til.. nu kan jeg først få en montør ud 5 dage senere. Det kan jeg godt leve med og vi aftaler en tid.

I dag skulle montøren så komme - aftalen var "over middag".

13.30 finder jeg et kort fra firmaet at de har været på adressen 12.45 men ikke har fundet nogen hjemme. Forundret ringer jeg til firmaet, og taler med en sekretær som vil undersøge sagen og ringe tilbage. Ca. en halv time senere ringer Sekretæren og påstår først de har ringet til mig gentagne gange i løbet af formiddagen for at høre om vi kunne lave en ny aftale da en montør er blevet syg. Hun påstår også at have efterladt flere beskeder. Min telefon har aldrig ringet og jeg har ingen telefonsvarebeskeder. Dernæst påstår hun at de sendte en montør fra et andet job ud for at ordne det og at han gentagne gange har ringet på både på hoveddøren og i selve lejlighedden. Der har ingen været, og det er i øvrigt imponerende at han har ringet på i lejligheden når der ingen ringeklokke er. Sekretæren er ikke den mindste smule undskyldende, og informerer mig at nu kan de først komme sidst i næste uge for at udføre jobbet.

Jeg har naturligvis meddelt dem at de bare skal holde sig væk, og har fået et andet selslkab til at overtage arbejdet... De kan komme i morgen.

Alt i alt en overraskende ringe service!