Joan Alrøe

#1
Joan Alrøe
1 bedømmelse
11.03.2012

Jeg var forleden ude at shoppe, da jeg ville fejre at jeg har fået det positive svar; kræften havde ikke udviklet sig. Jeg valgte at gå i Twister A/S i Randers Storcenter. Jeg købte for samlet 4160 kr, som jeg ellers aldrig har gjort før. Jeg fik der en god service.

Da jeg kom hjem opdagede jeg at der var fejl i syningerne, og jeg fik at vide at jeg blot kunne komme forbi og få byttet blusen - de håbede de havde en i samme størrelse. Jeg skal køre 85 km for at komme frem og tilbage, men det var i første omgang til at overskue.

Da jeg kom derned var servicen dog mindre rar og jeg fik at vide at de ville sende blusen til deres skrædder hvorefter jeg kunne høre igen torsdagen efter. Jeg spurgte da om de kunne sende blusen til mig efter reparation. Hertil fik jeg at vide at det kunne lade sig gøre hvis jeg betalte 50 kr.

Jeg blev skuffet over dette da jeg nu havde købt en ny bluse, og skulle ulejlige mig med at skulle aflevere den og senere hente den igen (samlet køretur på ca. 170 km.).

Mit samlede køb taget i betragtning, så finder jeg at det er uforskammet at jeg skal betale ekstra for en fejlbehæftede, på sigt repareret, bluse.