John Plate
ComX leverer internet og telefon i den ejendom, jeg bor i. Firmaets billige priser skyldes, at vi selv har betalt for al kabelføring, så det er i virkeligheden dyrt. Deres regninger skjuler en masse smågebyrer, så selve prisen er sværere at se. De må tro, at vi er halvdumme.
De er direkte fornærede med deres service overfor kunder - og da vi hænger på den, så er de fuldstændig ligeglade med, hvad kunderne siger og ønsker.
Jeg må fraråde enhver boligforening fra at gøre forretninger med dem. Jeg kender ingen andre, der er så ringe en leverandør.
[Læge Cecilie Jerichow] overtog min gamle læges praksis. Normalt fejler jeg ikke noget, men er i en alder, hvor jeg skal tjekkes en gang årligt. Sidst blev jeg mødt med det indledende spørgsmål: - Og hvad kommer du så for? Og så: - Hvorfor skulle du have en sådan undersøgelse? Hmm - jamen det aftalte vi for et år siden... Da jeg skulle have resultatet af undersøgelsen, som [lægen] havde for travlt til selv at foretage, var det næsten umuligt at træffe [..] pr. telefon. Ville det være så meget ulejlighed at [lægen] ringede til mig? Det ville vel være meget nærliggende i 2012. Næh, [Læge Cecilie Jerichow] opretholder den gammeldags ophøjede lægeholdning, som jeg troede var væk for mange år siden. Hvis jeg var utilfreds, bad [lægen] mig finde en anden læge - det har jeg så gjort.
Jeg får det indtryk, at [lægen] ikke bryder sig så meget om patienter. Og jeg har heller ikke følt mig i "lægehænder", når jeg har været der. Det hele går alt for hurtigt...