Jonas J.
Dækning og mobil samtale kvalitet er ganske fint. Og jeg har ikke oplevet udfald i telefonsamtale. Som kunde har man den fordel er, at de har mange fysiske butikker hvor man kan få gratis hjælp til WAP, mail opsætning etc., dog kommer man inddirekte også til betale for alle disse butikker al den stund at det en dyrt selskab at være kunde i, eksempelvis er minut takster høje. Man skal være opmærksom på, at hvis man sender mail til Telia skal man ikke forvente at de svarer. Derudover er Telia sjusket med at indberette navn, adresse, postnummer, by og mobil til De Gule Sider's nummeroplysning – som bekendt er det teleselskabers ansvar at gøre dette.
Endvidere har jeg oplevet som studerende, at få kvartalsregning på 24.750 kr. hvor brevets forside indeholdt forkert fornavn og efternavn, men korrekt adresse. Det skal siges, at i gennem en årrække har mit mdr.'s forbrug ligget konstant på 350 kr, så jeg må sande at Telia ikke har styr hvilke kunder de har. I det store og hele er mit indtryk, at Telia er et grådigt selskab som ikke bekymrer sig så meget om sine kunder. Ikke før man ønsker at skifte selskab kommer der skred i uløste sager. Telia kan ikke anbefales og jeg kommer aldrig tilbage som kunde.