Karen M. S.
Hos [Lægeklinikken PLC] føler man sig gennemgående som en forstyrrende faktor [..]. Vi har haft lægehuset de sidste snart 10 år og er en familie med to børn. Gennemgående er alle ved godt helbred så vi har ikke rendt lægen på døren. Men når det har været nødvendigt har vi ikke følt os specielt velkomne. Indenfor de sidste 3 år har jeg været ramt af arbejdsbetinget stress. I denne forbindelse har jeg ikke fået nogen kvalificeret hjælp hos min læge. [Lægeklinikken PLC] har påpeget risici ved at være for længe væk fra arbejdet set i lyset af statistiske data. Derfor har det været svært at få den ro og anerkendelse der er brug for i sådan en situation for at blive rask i udgangspunktet. Da jeg konkret beder [..] om hjælp ift. at arbejde med min stress-lidelse ved [lægen] ikke hvad der evt. kunne gøres. Det erkender [lægen], men [..] afviser at det er [Lægeklinikken PLC's] ansvarsområde. Der er jo ikke brug for medicin, som [lægen] korrekt konstaterer. Denne behandling fra min praktiserende læge synes jeg er dybt problematisk. Der er flere eksempler hvor vi ikke oplever at blive taget alvorligt. Derfor har vi nu besluttet at skifte læge og mener at det er væsentligt at vore erfaringer hermed er givet videre.
I øvrigt har huset andre rigtig søde ansatte [..].