Karin L.
Vi holdt vores barnedåb på Mona Lisa i går d. 12.1.2014. Jeg har selv været på Mona Lisa mange gange og har altid synes, at både mad og service var i top. Desværre kan jeg ikke sige det samme, om dagen i går, hvilket jeg er ærgerlig over.
Her er vores og vores gæsters tanker:
-Maden smagte godt
-Vi havde kun en enkelt og meget travl servitrice, som vi næsten ikke så
-Der gik meget lang tid mellem retter
-Buffeten blev tom mere end én gang - vi bad om opfyldning en enkelt gang
-Der blev ikke fyldt vand op før vi var ved at gå hjem - og først da vi bad om det
-Der blev ikke serveret te før vi bad om det
-Sodavandet slap op (og prisen var 120 kr for 1,5 l cola! 25 kr for en kande postevand)
-Øllet stod på et bord i hjørnet hele dagen og blev varmt
Og desværre erklærede ejeren sig uenig i de fleste ting. Hun beklagede dog oplevelsen, men troede tydeligvis ikke på mig. Jeg talte ellers pænt til hende.
Hun kunne have ændret min konklusion, men synes vist ikke det var nødvendigt. Øv sådan har det aldrig været før.