Kent Moust

#1
Kent Moust
1 bedømmelse
28.03.2012

Vi har lige booket en rejse i Juni 2012 hos Scanway. Det hele ser fint ud de første dage. Så kommer der en mail om at turen er lavet om med senere afgang og ankomst midt om natten osv. Jeg skriver til rejsebueraet at dette ikke var hvad vi bookede og at det må udløse en kompensation men får intet svar. Jeg skriver i alt 4 mails til dem inden jeg bliver ringet op 9 dage efter første forsøg på kontakt. Damen fortæller mig at de ikke agter at give noget som helst men selvfølgelig forsøger at give den bedste service. Jeg forspørger på en annullering, men denne skulle være indgået 24 timer efter booking. Smart at dem at lave rejsen om og forringe den overfor os 3 dage efter den oprindelige booking. Det vil nu koste mig 2400.- at opsige rejsen.

Sikke en service! Men vi har måske også været for naive, Tyrkieteksperten har et blakket ry, det er ikke kun et rygte, denne gang rammer det os.