Kion Christensen
Købte en Transporter i februar hos LBA biler.
Vi havde beset en anden Transporter hos dem, men via efterfølgende telefonsamtale faldt købet på en lidt dyrere men dog nyere bil, som vi fik af vide var i tilsvarende stand (uden fejl)...
Ved levering i Jylland var der en stor bule i bagklap og bagskærm.
lba vil efterfølgende ikke betale de 3250 kr for rep.af dette..
Vi mener ikke at vores krav er urimeligt da de burde have oplyst om dette ved købet..
Tonen har efterfølgende været yderst ubehagelig og røret blev tilmed smækket på ved sidste samtale..
Ualmindelig dårlig service!
Denne kunde "glemmer" desværre at fortælle at han selv havde set bilen en lørdag uden for normal åbningstid og at han ved denne lejlighed havde overset bulen.
Han "opfinder" desværre til lejligheden en bule i bagskærmen, som aldrig tidligere har været nævnt.
Han glemmer desværre ligeledes at fortælle at jeg har tilbudt ham at afholde 50% af hans udgift, da jeg mener at begge parter har ansvar i sagen. Dette har Følle El desværre afvist og truet med en dårlig anmeldelse på bedømmelse, hvis jeg ikke ville gøre nøjagtigt som han ville.
Her står vi så nu.
LBA Biler ApS lægger stor vægt på at kunden skal være tilfreds, men må desværre konstatere at ligegyldigt hvad man gør, så kan ikke alle stilles tilfreds.