Kivi L.

#1
Kivi L.
1 bedømmelse
06.02.2014
2,0/10 4,0/10 1,0/10

Telefon samtale m. Trio bike... sikke en overfusing af en flabet sælger. Total ubehøvlet sælger. Ved nærmere eftertanke, kan jeg godt huske ham fra dengang min søster købte Trio bike mono. Sælgeren siger til mig at jeg er uforberedt og taler til mig som om jeg er en idiot fordi jeg ringer og spørger om andre anvendelse muligheder på Trio Bike mono. Da jeg siger det er en cykle jeg allerede har, lyder han yderst utilfreds, at der er ingen service formidling når man har købt cyklen, selv om man ejer deres cykle til 24.000 kr... Fuck en service! Sjældent vil jeg bruge tid på at skrive dette offentligt... men denne sælger er simpelthen under al kritik. Og ejer eller grundlægger af firmaet burde lige kigge ham i sømmene. Da jeg ikke vil acceptere hans ualmindelig dårlig service og overfusning på mig, beder jeg om hans navn. Tænk! han vil ikke give mig hans navn. Vedkender ikke hans samtale, han vil ikke stå ved, det han lige har sagt til mig.

"Sælgeren vil ikke opgive hans navn, i frygt jeg vil gå videre med min klage". Godt nok yderst uprofessionelt. Jeg vil lige sige at jeg har talt med Nihola om deres ladcykler og der var service på ingen måde ringe om man var en eksisterende kunde eller ny kunde... tankevækkende! Sådan burde det jo være. God service formidling-winwin.

Jeg spørger lige hvor klager man så når man ingen navn får af sælgeren?