Kristian Bækmark Kjær
Jeg har flere gange været inde i butikken for at købe eller se efter varer. Det er aldrig lykkes mig at købe noget pga. af en ualmindelig ugæstfri stemning der er i butikken. Faktisk er jeg endnu ikke stødt på så konsekvent dårlig betjening. Man føler virkelig man kommer til besvær.
Havde et eksempel på et køb af en barnecykel, hvor jeg havde fundet den, jeg ville have. Derefter skulle jeg have støttehjul på og kun efter megen overtalelse lykkedes det, selvom jeg først skulle bruge den som gave 5-6 dage efter.
Senere havde jeg et par justeringer, jeg gerne ville have foretaget. Udover at føle mig dum, så blev alle forespørgsler afvist med dårlige forklaringer, der byggede på antagelser, hun umuligt kunne vide noget om. Fx at en havde været inde og ude af en bil mange gange og at støttehjulene jo alligevel snart skulle af. Og det var småjusteringer, dvs. noget der burde kunne klares på under 10 min. Og som man med rette bør forvente følger med køb af ny cykel.