Kristian Ø.
Min far døde i December efter længere tids sygdom. Tilsyneladende har han haft sin bil til service i september. Nellemann siger i hvert fald at de har ydet service på bilen, på trods af at der intet står i service bogen.
På grund af at min far var døende fik han ikke betalt deres regning og de har så tilsyneladende rykket ham og senere sendt regningen til en advokat til inddrivelse.
30/12 snakkede jeg med Nellemann med henblik på at sælge bilen, og jeg snakkede mig dem igen i starten af Januar. På intet tidspunkt gjorde de mig opmærksom på at min far skyldte dem 3000 kr. for service. Faktisk ville de kun give en ret lav pris for bilen, netop fordi der manglede dokumentation for udført service på den.
Dødsbos annoncen blev indrykket i statstidende d. 18/1 med mig som kontaktperson. Hverken Nellemann eller deres advokat har kontaktet mig ang. deres krav.
Pludselig torsdag d. 13/2 banker der så en stævningsmand på min dør og afleverer en stævning på at jeg skylder dem penge.
Alt de havde behøvet var at informere mig om at de havde et krav så kunne de have fået deres penge med det samme. Så kunne jeg måske også have fået stemplet service bogen hvilket ville have gjort det nemmere at sælge bilen og nok også ville have givet mig en højere pris for den.