Kristina K. Rasmussen

#1
Kristina K. Rasmussen
1 bedømmelse
19.07.2012

Har købt en tlf. hos Onfone i dec. 2011. Den har været til "reparation" 3 gange hos Telecare og 1 gang hos Onfone.

Begge selskaber hævder telefonen intet fejler. Der er ingen af dem, der har haft skilt den ad, for at se efter løse forbindelser.

Har skrevet til direktøren, men det brev er tilfældigvis gået tabt i posten.

Telefonen kan ikke modtage opkald, mms eller sms, samt der er diverse andre fejl og mangler.

Nu afdrager jeg på en dyr smartphone, som ikke kan noget som helst.

Hele familien skifter nu teleselskab.

Lad for guds skyld være med at købe telefoner hos Onfone, de har en anden købelov end resten af samfundet.

Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Kristina,

Nu er jeg desværre ikke inde over den nævnte sag, men vil da gerne se på den.

Har du et ordrereferencenummer, så kan jeg slå den op og se hvad Telecare har konkluderet.

Vi har den samme købelov som resten af landet.

De bedste hilsner
Teknisk Support