Kurt H.

#1
Kurt H.
1 bedømmelse
04.02.2014

5-2-2013
2 timers forsinkelse fra punto cana, domi republik til dysseldorf.

Det betød at vi ikke kunne nå det bookede fly til Hamburg.

Vi blev rebooket til et nyt fly 4 timer senere, vi fik en bon på 10 euro til mad-drikke.

Helt til grin når man kender priserne i en lufthavn.

Jeg har 4 gange til air berlin og bedt om den erstatning som vi har krav på, men har kun hørt fra dem første gang jeg skrev.

De tilbød bonus points, hvad skal vi med dem?

Vi vil have de euro vi har krav på.

Der er nu gået 1 år, så nu overgiver vi sagen til et firma som er eksperter i den slags sager.

Prøv at se hvor mange klager der er på den tyske hjemmeside.

Mange tusinde-uha-uha

Jytte S.
3 bedømmelser
26.06.2014
 

For 2 år siden glemte Air Berlin vores hund, en golden retriever, under en mellemlanding på Mallorca. Da hun 6 timer senere end os endelig kom til København efter 14 timers rejse var hendes transportkasse smadret og kan aldrig bruges mere. Vore 3 kufferter kom først til Danmark 3 dage senere ligeledes totalt ødelagte med afbrækkede håndtag og iturevne lynlåse. Har søgt erstatning hos Air Berlin, som aldrig har svaret på vore utallige mails og breve. Vil du fortælle os hvem du har søgt hjælp

hos?
Mange venlige hilsener Jytte og Morten Styrup