Lars A.
Har 4 mobiltelefoner i familien hos onfone. Har været tilfredse hidtil men i fredags skulle de opdatere deres systemer og så gik det galt. En fejl i deres systemer satte pludselig 2 af familiens mobiltelefoner ud af drift idet telefonerne blev spærret da automatisk optankning var sat ud af drift. Ved en henvendelse til Onfone fik vi af vide at vi blot manuelt skulle gå ind på hjemmesiden og betale så der derved kom penge på kortet. Det gjorde vi men i forbindelse med opdateringen blev telefonerne først åbnet natten til mandag.
Vores store søn skulle med skoleklassen til Berlin på tur. Vi kunne nu ikke opnå kontakt på hans telefon da den fortsat var spærret til trods for at der var betalt. Han måtte således låne kammerats telefon når der skulle ringes hjem.
Onfone beklager blot men foretager sig ikke yderligere til trods for at de har kludret gevaldigt i det!!!!!.
Havde håbet på lidt kompensation fra selskabets side da vi nu må afregne lidt med den kammerat hvis mobiltelefon vores søn har benyttet 3 gange fra Tyskland og til Dk.
Hej Lars,
Ganske korrekt var der problemer med betalingerne, men fejlen lå hos DIBS (Dansk Internet Betalings System).
Som udgangspunkt yder Onfone ikke kompensation hvis der er fejl hos en trediepart, hvilket også står under vores vilkår.
Vi beklager de gener det må medfører.
De bedste hilsner
Teknisk Support.